Sunday, January 2, 2011

ISTERI HAMBAR DI WAKTU PAGI

18SX - Kenapa wanita menolak " Seks pagi "
   Maaflah kiranya tajuk nie nampak lucah, MT rasa wajar di kongsi kerana ini pun sebahagian daripada matlamat blog, dimana segala tips yang berguna, akan di ketengahkan. Cuma janganlah di salah erti kerana istilah wanita. MT khususkan kepada " isteri sahaja " tetapi yang lain pun boleh baca sebagai panduan bila mendirikan rumahtangga nanti. Zina dilarang Islam!!
   Menjelang pagi, Si isteri terus bergegas bangun dari peraduan  tetapi ada tangan kasar yang menarik untuk kembali semula ke katil. Isyarat yang tidak sukar untuk di fahami. Begitulah untuk sekian kalinya dan si isteri terpaksa melayan juga. Persoalannya kenapa si suami suka melakukan upacara intim di pagi hari? Mengapa pula si isteri menolak " seks sebelum breakfast "

  Perbezaan jelas ini menimpa kebanyakkan wanita dimana kurang gemar bertarung di waktu begini. Menurut kaunselor seks, perkara berkaitan dengan "perasaan kurang selesa", yang di wujud dalam diri wanita secara biologi lagi. " Sesetengah wanita berminat melakukannya tetapi bilangannya tidak ramai ".
   Suami pula sebaliknya dan tidak memikirkan seperti isteri berfikir untuk menggosok gigi dan mencuci muka dulu sebelum seks pagi. Keadaan ini agak kurang selesa bagi si isteri hingga mengurangkan minatnya. Bayangkan dengan mulut yang berbau asam gelugur dan muka yang selekeh, bagaimana sayang pun si isteri pasti kurang enak !! Daya rangsangan berbeza sekali. Kenyataan yang perlu diketahui ialah lelaki dan rangsangan sewaktu pagi berlaku secara automatik. Ini disebabkan pundi-pundi kencingnya yang penuh..erk !! segar ...bakinya pula dipengaruhi otak dan fungsi badan.
   Suami merasa yakin untuk melakukan seks seawal pagi kerana menjangkakan pertarungannya hebat bersandarkan ereksi yang luarbiasa ketika itu, keyakinan tambahan ini merangsangkan otak untuk melakukannya. Sebenarnya ereksi ini normal menurut pakar seksiologi dan perlu dirawat sekiranya tidak berlaku. Check ye !! Menurut pakar lagi, kadar hormon testosteron yang tinggi dirembeskan apabila lelaki bangun pagi. Ujian klinikal darah membuktikan fakta ini.
   Bagaimanapun, tidak semestinya kadar hormon yang tinggi menyebabkan suami berasa seksi di waktu pagi tetapi ianya berkait rapat dengan rangsangan yang kuat seiring dengan ereksi ketika ia terjaga dari tidurnya."Lelaki mungkin menyatakan keinginan untuk seks kerana isterinya berada disisi tetapi bagi si isteri pula, mereka tidak mempedulikan siapa pun di sebelahnya" ujar pakar lagi.
   Itulah alasan mengapa isteri menolak seks di waktu pagi. Justeru itu, berundinglah dengan si suami. Berbincanglah dengan hati terbuka. Berikan alasan yang tidak mengecewakan untuk meredakan keinginan suami. Kepada si suami pula, terimalah alasan isteri kerana dia mahukan seks terbaik untuk suaminya..Pasti puashati !! Nikmatilah sampai ke tengahari..

3 comments:

Anonymous said...

patut la...heheh

Anonymous said...

aku bukan takat pagi jer....semua waktu dia tak nak...ni aku tgh gersang...walaupun baru jer onani... dah pkl 2 pagi... nak kawin lain takbleh plak...aduyaiiii....nasib la bro....

imaeazma said...

pujuk n rayu la...haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...